سرخط خبرها

اعتراض مجیدی به اخراج داسیلوا+ عکس| کارشناسان اخراج را تایید کردند

  • کد خبر: ۱۰۳۹۸۴
  • ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
اعتراض مجیدی به اخراج داسیلوا+ عکس| کارشناسان اخراج را تایید کردند
اخراج رافائل داسیلوا در بازی استقلال مقابل پیکان اعتراض بازیکنان و مربیان این تیم را به دنبال داشته است. مجیدی نیز این تصمیم را مورد نقد قرارداده درحالی که کارشناسان براخراج مدافع استقلال صحه گذاشته‌اند...

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که همه کارشناسان متفق القول به تصمیم مهدوی، داوری بازی استقلال و پیکان اعتراض کرده‌اند، اما کارشناسان داوری اعتقاد دارند این داور تصمیم درستی اتخاذ کرده است. حسین عسگری، یکی از کارشناسان خبره داوری این تصمیم را مورد تایید قرار داده است. درعین حال، اما بازیکنان استقلال با پیش کشیدن اشتباهات داوری که به سود پرسپولیس انجام شده کوشیده‌اند اعتراض‌های رقیب سنتی خود را مورد هجمه قرار دهند. در این میان فرهاد مجیدی نیز از تصمیم داور برای اخراج رافائل داسیلوا انتقاد کرده و معتقد است مدافع تیمش نباید با کارت قرمز رو به رو می‌شد. مجیدی گفته: «من نمی‌خواهم هر دفعه مثل برخی‌ها داد و بیداد کنم و بهانه بیاورم. شک نکنید اگر این اتفاق برای استقلال بود نه خطا می‌گرفتند و نه کارت می‌دادند. من صحنه را بین دو نیمه نگاه کردم؛ اولاً که بازیکن پیکان به توپ نمی‌رسید و خطایی هم نبود. نهایتاً داور باید کارت زرد می‌داد. اگر بازی‌های ما را آنالیز کنید متوجه می‌شوید که ما ضربه‌های زیادی از داوری‌ها خورده‌ایم. ما ضرر می‌کنیم و تیم‌های دیگر داد و بیداد می‌کنند. اتفاقاتی برای استقلال افتاده که من به عنوان سرمربی این تیم احساس می‌کنم دوست ندارند ما قهرمان شویم. می‌توانم ۱۰ مورد را نام ببرم. فیلم مارمولک را دیده‌اید؟ دیده‌اید که راه‌های رسیدن به خدا را مطرح می‌کند؟ می‌خواهید من هم راه‌هایی که طی کردند تا استقلال قهرمان نشوند را به شما خواهم گفت.»

مجیدی سپس حرف‌های دیگری هم درباره اتفاقات ماه‌های اخیر به زبان آورد: «می‌خواستم این صحبت‌ها را آخر فصل بگویم، اما حالا می‌گویم. نکته اول؛ بروید ورزشگاه که ساعت ۳ بازی دارید، اما ساعت یک و نیم از فدراسیون نامه می‌زنند که دو بازیکن حق بازی ندارند. یعنی اینقدر هماهنگ و برنامه‌ریزی شده بود که ما زمان نداشتیم بازیکن جایگزین اعلام کنیم. گویا بازی‌های محلی است. مورد دوم؛ در این مملکت فاسدان، جاعلان، دزدان، دزدان خانه خودم و ... تحت تعقیب نیستند، اما برخی مسئولان ساعت ۸ صبح در تلویزیون گفتند که دو بازیکن استقلال باید سرباز شوند.»

اعتراض مجیدی به اخراج داسیلوا| کارشناسان اخراج را تایید کردند

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->